skor e kul

Tillägnar det här inlägget till skor eftersom jag älskar skor. Om jag någonsin blir rik ska jag skaffa ett rum med bara skor. Ett skomansion? Typ som Paris Hiltons dogmansion fast med skor, inte hundar. Mhm that's the plan.
yung-medusa:

︻╦╤─ soft ghetto ─╤╦︻
 
Undra hur många såna här  jag rebloggar om dagen???? Ca 100???? Men det är ok för de är typ snyggast i världen så, ja...
 
 
 
Funderar på att köpa några sådana här, fast asbilliga på Ebay. Såklart.
 
yung-medusa:

︻╦╤─ soft ghetto ─╤╦︻
yungshorty:

若い
Min senaste och konstigaste skocrush är badtofflor, trodde aldrig det skulle bli fashion och ännnu mindre att jag skulle tycka om dem, men tydligen? Vad händer??? Crazy
 
lafilleblaze:


bahliss2:

Shooting with nudekiss

Zara x Topshop
 
Och dessa <33333
 
hejdå mvh skofantast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0