ytligt

 
Har upptäckt att lookbook är typ världens grej, och tydligen finns det ett ställe i cybervärlden där alla coola människor (inklusive jag lol) hänger. Det bästa är att en kan spara sina favoritoutfits på profilen så när en känner sig inspirationslös är det bara att klicka på sin profil och ba WOW så mycket inzpo jag har!!! Eller ja, det är det jag hoppas på i alla fall, hehe. 
 
Några coola lookbookbrudar. Önskar jag var lika fierce.
 
Jag har hittat min studentklänning i alla fall. Råkade dock lämna den på bussen men som tur är lämnade någon snäll människa in den till busschauffören! TACK TILL HEN <3 !OBS den är finare i verkligheten OBS!
 
 
För övrigt drömmer jag om kläder, skor och andra materiella ting men kan inte shoppa loss med tanke på att jag ska till Paris om ca 1 vecka, hur sjukt???? Fattar inte.
 
 
Annars lyssnar jag mycket på Billie the vision och Nina Simone och önskar mig bort från vardagen. Vill ha frid i själen, bara vara med människor jag tycker om och som tycker om mig tillbaka, hänga på någon exotisk ö långt långt bort härifrån och dricka drinkar. Men ja, ain't gonna happen. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0