*negativity boost*

 
Livet suger, jag börjar bli sjuk, brände just maten och måste stanna hemma ikväll pga mitt äckliga fältarbete. 
Försöker leva efter det här men det är ju helt omöjligt. Blir såklart fast i illusioner som alltid spräcks, classic me lol.
 
Och det här är ju också fruktansvärt vidrigt. Vet inte var jag ska ta vägen och blir så förundrad av trångsynta främlingsfientliga idioter ibland.
 
Håkan förstår mig i alla fall, eller får mig i alla fall att tro att han förstår mig, det är skönt.
 
 
Har åtminstone börjat spela piano (och posa framför pianot obviously)mer regelbundet än förut igen, det är lite terapi för en confuzed teenager ändå måste jag säga. 
 
Nu ska jag göra mitt bästa för att rädda quornen. Och kikärtorna såklart. Hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0