hunting them dresses

Letar efter balklänningar, det går fruktansvärt dåligt. Hittar ba typ såna här och de som är snygga (och fula för den delen lol) kostar flera tusen AIN'T GONNA HAPPEN.
 
Och sen trodde jag att jag hade hittat min studentklänning men den fanns inte i min storlek... Asos plz stop breaking ma heart </3 Den var svinbillig också!!!! Och hade polo. Och markerad midja. Och var inte jobbigt vit utan mer mysigt vit liksom. Åh. Så perfekt den hade varit alltså. (obs säg till om ni hittar en liknande någonstans!!!)
 
Annars har jag tittat på Flashdance first time evaaah, tyckt om den som fan och upptäckt hur underbar den här, den här, den här och den här låten är. Förtränger för övrigt att jag har ca tusen skolarbeten, men det börjar ju bli classic me så kanske inte så förvånande lol. Jaja godnatttttt
 
 
HEJDÅ
 
(försökte göra ett naturligt leende här, lyckades uppenbarligen väldigt bra lol)

Kommentarer
Postat av: TEAOFC

hahaha snälla maja ha den första röda klänning på balen hade gjort hela kvällen amazinkkkkkkk <3<3<3<3 kan typ betala halva

2014-03-11 @ 13:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0