cape town 4ever

Var alltså i Kapstaden och om en kan vara kär i en stad är jag SÅ det nu. Omgomgomg så jävla bra stad (dock skrämmande klasskillnader, men orkar inte skriva om det här pga skrivit om det tusen gånger i le schooli). Orkar inte lägga upp bilder så ni får dessa sju för att sammanfatta det hela ;);););) enjoy! 
Marta aka roomien softar i vårt rum. <33  kan vara den bästa Photo Booth bilden någonsin <33
workin' that wigs (eller är det ens wigs ingen vet)
'
han här får vara med för han var så söt och jobbade på världens mysigaste etiopiska restaurang. där fanns trappor som ledde till jättegosiga soffor/fåtöljer/sackosäckar och en hörde naturljud i bakgrunden (kanske inspelat eh men är ju knappt skillnad). + åt så jävla god vegetarisk mat där också och drack öl för typ 15 spänn, amäjzingggg
denna minen är så bra plz gör den oftare klara
här hänger vi i (!) ett moln. lägger mest upp den här för att kunna säga det likz men det är väl ok?
happyhappy
 
 
och finallement; jag på rummet. kände att jag lyckades lite här så had 2 embrace min fåfänga
 
MISS YOU KAPSTADEN 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0