blablablablabla

 
Lite funderingar sådär en torsdagskväll:
 
1. Varför fattar ingen i min klass att What a feeling hade varit världens bästa låt att springa ut till????
2. Varför är jag så extremt jävla rastlös hela tiden?
3. Varför skjuter jag upp allting som går att skjuta upp?
4. Varför är inte livet regnbågar och sockervadd 24/7?
5. Varför kommenterar ingen min blogg?
6. Varför bråkar jag och mamma så fort vi får tillfälle?
7. Varför pendlar mitt humör fram och tillbaka all day long?
 
Haha åh livet alltså. Ikväll vill jag bli jättefull alternativt skrika tills jag inte orkar skrika mer (eller en kombo av de båda lol) men inget av det går ju. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0