nyårslöften (ja ca jätteclassic blogtopic men vadårå)

 
 
♦ Vara FUCKING spontan (har förresten börjat säga fucking ganska mycket, har en känsla av att samir har påverkat mig hahhahah)
♦ Inte skjuta upp allting hela tiden (det försvinner ju faktiskt inte, även om man kanske kan tro det lol)
♦ Sluta bry mig om vad alla andra tycker hela tiden och inte överanalysera exakt allt
♦ Hitta ett nytt jobb
♦ Sätta upp mig i massa bostadsköer
 ♦ Få åtminstone B i alla kurser (förutom matte. Blir överlycklig för E)
 
I CAN DO IIIIIIIT hejahejheja!!!!! Känns så jävla nice med nytt år och fresh start och allt det där. Faktiskt. Ja.
 
Nu måste jag sova för jag ska upp 7 imorgonbitti hehe..... puss

Kommentarer
Postat av: TEA

så fin bild majis!!!!! heja dig woop woop

2014-01-05 @ 13:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0