jag lever för såna här listor

 
 
 
mystisk_filosofisk_tjej95
 
 
när jag bortsar tänderna så föredrar jag att ha musik i öronen eftersom att jag är helt crazy lättuttråkad
 
när jag lagar mat så blir det alltid något med pasta, bacon eller kyckling
 
jag är (lite) rädd för att jag blir fucking myndig imorgon
 
den värsta känslan är när man överanalyserar allting och allt känns fel
 
den bästa känslan när man skrattar så man får ont i magen <333
 
jag är bäst på att hitta loppisfynd, äta knäckebröd med brieost och titta på serier
 
jag är sämst på att ha struktur och disciplin på mig själv/saker/läxor/träning osv och använda min matematiska (obefintliga) förmåga
 
jag lyssnar på sergels torg-veronica maggio 
 
jag pratar ibland om helt onödiga saker som folk inte bryr sig om
 
jag tycker om mat, bra fina människor, skratta, dansa, ha seriemaraton och secondhand shoppa
 
kärleken är beautiful
 
i somras var jag sjuk i körtelfeber och tyckte synd om mig själv
 
sist jag grät var för någon vecka sen tror jag pga många jobbiga känslor samtidigt lol
 
när jag vill tänka så tänker jag?????ehhe vad vill du få ut av den här frågan?^^^
 
när jag bakar blir det bara kladdkaka som står på menyn :-) det är så stor min bakförmåga är helt enkelt
 
just nu tänker jag på att jag vill spotta ut det här tuggummit
 
idag har jag haft världens lolligaste spexdiskussion med klassen
 
ikväll ska jag embrace min sista kväll som sjuttonåring <3 rip 17 år 
 
imorgon kommer jag vara 18 år och ha nya Nikeskor wuhu
min mobiltelefon för tillfället en sten pga att min andra mobil blev stulen :(:(:(
 
när jag vaknar på morgonen så tänker jag att jag vill somna om 
 
:* hejdå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0