jajamensan

 
 
(en thugmaja för ganska många år sen)
 
Idag känner jag positiv energi, jag vet inte riktigt varför men så är det i alla fall. I mina 30 kronors hörlurar -som för övrigt verkligen inte lever upp till mer än 30 kr:s kvalité, hehe, varning för tgr -  ekar en salig blandning av musik som troligen bidrar till min peppanda. TYP definitionen av salig blandning också haha??? Sånt här och sånt här och sånt här och sånt här och sånt här och sånt här. Det är synd att det inte är helg för ikväll är jag på partymode nr 1!! Utnyttjar dock detta genom att dansa framför spegeln vilket också känns helt ok.
 
Nu närmar sig klockan midnatt och jag borde sova men känner för en gång skull av koffeinet, så näe it ain't gonna happen :(((((
 
Ska försöka skriva lite på religionsuppsatsen vilket jag av någon anledning väljer att prioritera framför allt annat skolarbete trots att den inte är sådär jättebrådskande? Ehhhh. Classic Maja att prioritera efter intresse alltså.....jaja.
 
SOV GOTT eller carpa da night /maja_stabil_bloggerska_95

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/toppar/estradeur-1043/holographic-top-106742-26/

Du ville ju ha en sån! passa på nu!

2013-12-01 @ 14:16:11
Postat av: la owner

king! tack!

2013-12-01 @ 21:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0