zZzzzZz

 
+ hängde på balkongen innan, lyckades läsa två sidor om romantiken innan jag tröttnade... (kan man ha detta som +? vet inte egentligen)
+ som del av detta materialistiska samhälle har jag utökat min garderob med ytterligare en Hawaiiskjorta, Hawaiileggings (kommer vara en riktigt tropical babe sen), Nike tröja, samt en skjortliknande sak med giraffer och annat spännande
+ jag ska jobba nästan hela helgen=jättemycket §
+har börjat titta på Shameless. vet dock inte riktigt vad jag tycker om det än men eftersom alla säger att det är fantastiskt är det nog ett + hoho
+ har inga lektioner imorgon

- dock måste jag utnyttja detta genom att träna och plugga vilket är lite fattigt
- jag ska jobba nästan hela helgen=ingen tid till roligheter
- såg en jättekonstig film med Leo på bio, se inte den!!! dock var själva bioupplevelsen i sig mysig får man ju poängtera. och leos leende såklart <333
- jordnötssmöret är slut
 
Det var allt. Så ja, ungefär så här händelserikt/dramatiskt/spännande/vilt är mitt liv just nu!!! HeJdÅ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0