Fan fucking jävla fan

Är så jävla arg idag. Arg på mig själv för jag har valt ett brett ämne som jag inte ens håller mig till i min jävla uppsats, arg för jag alltid börjar helt för sent sen blir jättestressad och inte gör något åt det utan bara beklagar mig om det, arg för att mamma och Hjalmar är så jävla irriterande idag, arg för att jag inte vill plugga, arg för att jag inte förstår vad som hände med tiden då jag faktiskt tyckte om att skriva (fanns den ens eller inbillade jag mig bara?), arg för att jag inte har förmågan att ta itu med saker, arg för att mina betyg inte kommer bli bra pga att jag inte har förmågan att ta itu med saker, arg för att min uppsats är så jävla fucking dålig och osammanhängande, ÅH bara så jävlajävla irriterad. FAN FAN FAN FAN FAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0