Dagens

+ är faktiskt ganska livstaggad idag
+ ska åka till Bellis vilket är bra för hon är bra och gör mig bra
+ lagade perfekt pasta med bacon, crème fraiche, ost, avocado och cocktailtomater även idag (och när jag lagade det igår blev det också perfekt)
+ lyssnar på denna fantastiska låten hela tiden
+ har varit helt ok produktiv idag; tränat,diskat, städat samt varit hos tandläkaren
+ började titta på Gossip Girl och gillade det ------->jättebra för det finns skitmånga säsonger=mycket att göra när man inte vet vad man ska göra
+hittade mysiga kaffekoppar som jag inte visste att vi hade= ännu mysigare kaffedrickande
- fick reda på att jag har tandköttsinfammation som innebär att mina tänder kan falla av om sådär 20 år, vilket är synd för jag gillar ju mina tandisar nu för tiden :( :( :(
- måste börja använda konstiga jobbiga tandköttsrengörare för att undvika ovannämda möjliga konsekvenser
- har ingen att hångla med (dock kanske inte helt konstigt med tanke på mitt inflammerade tandkött) 
- måste diska igen nu
 
Alltså, sammanfattningsvis har det hänt fler positiva händelser än negativa idag, något som inte är helt vanligt i mitt liv. Kul!!!! Nu ska jag skaffa ännu mer positiv energi, au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0