thingz

Bästa promenad: skogen är mys (obs promenerar ej utan musik)
Favoritförort: inte Trelleborg i alla fall! eller det är ju en stad men ändå
Favoritgata: där vid camden market i London <333 gatan vet jag dock inte namnet på hehe

Favoritdrink: inte lyckats hitta en perfect drink än tyvärr, jobbar på det

Äter lyxmiddag på: resterna från Boulebar får jag under arbetstid hehe
Här bjuder jag mamma på middag: bjuder inte mamma på middag :(
Här bjuder jag pappa på middag: bjuder inte pappa på middag :( när jag är rik, då ska de minsann få se på andra bullar
Bästa mikromaten: Ikeapizza lav it
Fikar gärna på: coffe point är mysigt. var stammis där i några veckor sen vet jag inte vad som hände med det lol
Bästa lunchställe: hmm, min ekonomi passar väl för falafel antar jag haha. den vid södertull är najs!
Bästa kaffet: potato potato, bara jag får mjölk till så är jag nöjd
Bästa baren: någon med billig sprit don't really matter
Senaste teaterföreställning: någon som estetarna satt upp??? ser dessvärre aldrig på teater, lite synd äre ju
Senaste utställningen: Louisiana? för ca jättelängesen
En bra gå bort-present: haha åh, jag har ingen aning. choklad? vin? lol vet inte
Favoritlyxartikel: äger ingen lyxartikel :-(
Läser just nu: Torka aldrig tårar utan handskar av gardellis
Läser helst: tragiska böcker. sorgligt men sant
Favoritråvara: avocado (eller är det ens en råvara? hahaha alltså vet inte)
Favoritfärg: alla regnbågens färger =)=)=)
Favoritmärke: Adidas, Nike. bara för de har fina loggor lol
Favoritskor: sneakers med platå, mina creepers som gick sönder.

typ såna här

 
 dessa är också feta

Modeförebild: ah vet inte, lite folk på tumblr och sånt där antar jag

Motionerar:  nixpix men har faktiskt haft körtelfeber så får inte!!!

Det dyraste jag har köpt: niceresan? köpt i för sig inte hela själv men nästan hehe

Favoritprodukt på Apoteket: försvarets hudsalva <3333333 forever
Lyssnar på: nästan allt, typ detta, detta, detta

'
+ håkis såklart
 Bästa förfestmusiken: sånt här blir jag pepp av

Senast gnolade: waterloo hehe
Dansar helst till: beyonce 
Senast köpta skivan: hmmm minns inte ens
Mitt sämsta köp någonsin: ett ciggpaket som jag inte ville röka och gav bort. riktigt onödigt lol

Senaste impulsköp: bodybutter med hallonlukt från the body shop. obs på 50%!!!

Senaste fyndet: en mockakjol för 10 spänn! och lite andra loppisfynd, love loppis alltså

Senaste secondhandfyndet: en skjorta med ananas på (som dock är ca 3 storlekar för stor...)

Mode jag aldrig vill se igen: låga byxor och one piece 
Värsta huvudbonaden: typ bondkepsar haha
Bästa huvudbonaden: donuts?
Favoritaccessoar: min guldkedja är fab



voila

Transportmedel: cykel eller buss, fast hatar bussar blä

Återvinner: pantburkar! måste dock erkänna att pengarna ger den största delen av motivationen hehe
Hejar på/håller på: att livet ska bli amazing
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: med hjälp av la musique och lite sociala nätverk. och busskompizar ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0