Hej har hittat min drömman

 
Vackra man, vem är du och kan vi snälla leva happily ever after?(dock är ju den rosa kavajen inte optimal men det kan vi säkert jobba på)
 
För övrigt har jag kanske fått körtelfeber=svettas konstant som en tant i klimateriet, så svullen hals så att dricka vatten till och med blir plågsamt, helt för mycket sängliggande med True Blood i bakgrunden och slutgiltligen ingen festival som jag sett framemot i 1,5 år (om detta nu är körtelfeber). Ball. Jag vill också gå på festival, bli full, dansa tills jag får ont i fötterna, träffa någon söt pojke med afro och köpa löjligt dyr snabbmat...  Men what to do what to do. Nu ska jag deppa vidare! Hoppas ni har det bra och ursäkta gnällandet men det är ok för det är faktiskt synd om mig just nu.
 
P.S. Saknar riktig mat så mycket!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0