>>>>>>>>>>>>

 
Har lite glömt bort att jag har en blogg, kanske främst beror på avsaknaden av min Mac (</3). Well I'm back (for now lol)!
 
Fick i alla fall sparken av SDR idag, avslutade med "ha det så jävla bra", till den respektlösa SDR-tanten som, som vanligt, inte gav mig en chans att prata. Kändes ganska bra faktiskt haha. Blir så trött på personer som utnyttjar sin makt/statusposition genom att nedvärdera andra, ÅH. Det faktumet att ni har mer makt ger er INTE rätten att nedvärdera andra med mindre makt, ok??? Ni är så jävla tragiska, förstår ni inte det? Idioter.
Såhär känner jag inför alla er idioter <3 Ok konstigaste obehagligate bilden någonsin men skrattade för mig själv när jag såg den så var tvungen att visa den. Från perioden när jag bara kunde ta ut tungan såhär mycket, coolt va???
 
Annars rullar livet på!!!!!! Nice var jättejättebäst och jag har bokat Emmabodabiljett! Ha det myz,puss

(hahaha alltså hoppas ingen som inte känner mig läser min blogg, ni måste tycka att jag är jättekonstig då. fast är  i för sig ganska jävla konstig så det kanske är ok)

Kommentarer
Postat av: arg läsare

uppdatera...........

2013-07-09 @ 18:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0