°°°°°°°°°°°carpe diem °°°°°°°°°°

ba softar
hittar min inre fierceness
 
ok kanske inte men jag hade faktiskt 39 grader feber när dessa fantastiska bilder togs!!!!
 
Fyfan för körtelfeber alltså. Glass i två veckor, ingen energi till något annat än True Blood och frustration kan nog summera min körtelfeberperiod ganska perfekt tror jag. Dock har jag kommit framtill att det är något bitterljuvt med att vara sjuk; energin till att tänka på hur man mår inombords är liksom tillfälligt obefintlig. Kan i alla fall meddela att jag är frisk nu, det är fab! Något ännu mer fab är att jag ska se Håkan på torsdag, ÅH. Nu ska jag snart kvällsbada med Emma! carpe diem likzom!! Hoppas det inte är jättemycket tång idag...poss
 
P.S. Har köpt laddare till min mac (600, hur sjukt????), så snart får ni kompensation för alla Photo Booth bilder ni har saknat! Koolt va?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0