whazzup

 
Tjena. Sitter och förbereder mig inför engelskseminariumet imorgon (obs har inte läst boken jag ska prata om wuhu önska mig lycka till) och kände att jag behövde lite omväxling så hänger med bloggen ett tag istället hehe. Vi har en överdriven mängd med skolarbeten framtills jul och med tanke på min oförmåga till struktur och disciplin i kombination med en Dubai-resa några dagar innan lovet är jag ganska illa ute...............
 
Annars har jag spelat piano, gått till ett tandläkarbesök som tydligen inte existerade samt tagit del av den här stadens ytterst begränsade shoppingutbud idag. Hittade i alla fall en spetstopp så från och med nu tänker jag bojkotta bh och ersätta det med denna praktiska och fruktansvärt bekväma (!!!!!) topp, detta UTAN att känna mig helt för naked och utblottad dessutom= bästa som hänt mig hittills! Kanske är det ändå ett privilegium att ha små bröst??? Lol.
 


Utöver det har jag vunnit dessa fierciga örhängen på tradera, känt mig queenig och återigen blivit en näspiercingtjej (fast utan hål i näsan, hehe). OCH just det, how could I forget omg, har ju börjat titta på Paradise hotel!!!!! Kan utan att överdriva det minsta nominera Paradise till bästa dockusåpan evaah. Har ett crazy sug efter att titta på detta tragiska men ack så underhållande program för tillfället, men pendlar mellan att tänka seminarium?paradise?seminarium?paradise? Hmmm knivigt alltså..
 
Ska återgå till vad det nu blir hehe nattinatti you guys, ursäkta alla frågetecken, utropstecken och parenteser, men what to do, i lav them
 
ps Köpte också fyra tröjor för typ 70 spänn???????? Blir alltid överlycklig när jag shoppar i den affären för innan jag tänker föreslå ett pris (ja man kan förhandla om priset där <3<3<3) så hinner mannen i affären alltid föreslå ett lägre. OCH det är alltid svinbilligt eftersom ca ingen i trelleborg förutom jag+några loppistanter förstår grejen med second hand lol. Det negativa med den låga efterfrågan är dock att de ska stänga :-(:-(:-( it's breaking ma heart ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0