skoja vill inte plugga listar lite istället

 

100 favoriter

1 färg - silver och guld, obviously
2 frukost –de senaste dagarna har jag insett att turkisk yoghurt+äpplebitar+klementinbitar+digestivekexbitar är en riktigt bra kombo
3 resmål – ja barcelona är ju bästa staden hittils
4 klädbutik – Humana tycker jag om!
5 blogg – följer flera men gillar agnesiod.blogspot.com och myrnisen.blogg.se tex :)))))))
6 designer– hen som designar för monki? eh?

7 accessoar – min guldkedja, överanvänder den i guess

8 smink – är sämst på smink alltså... men rött läppstift är foxy
9 krydda – herbramare (och våga inte påstå att alla örtsalt är likadant cuz they ain't)
10 tidning/magasin – läser bara metro på bussen hehe
11 godis – att välja en godissort känns ju omöjligt, men fransk nougat, nappar eller marabou kanske, mmmmm
12 stad i sverige – alltså vet inte, har inte utforskat Sverige så jättemycket egentligen.. Malmö är mys
13 Läsk – Fanta Exotic, är dock ingen läskmänniska
14 köpcentrum – gillar inte köpcentrum :-( 
15 varm dryck – kaffekaffekaffe. dock kan varm choklad och chailatte vara väryväry tasty
16 drink – tequila sunrise <3<3<3
17 högtid – julen, LÄTT
18 fritidssyssla – ehm. ta egobilder i photobooth och äta typ lol
19 mataffär - haha
20 flingor – special k sitter aldrig fel ;D;D (fast ok vem föredrar inte coco puffs innerst inne... hehe)
21 tv-spel –  spelar inte tv-spel ;/
22 hårprodukt – ingen aning, kan inte sånt hehe
23 webbshopping – alltså, inte utforskat den shoppingvärlden direkt, dock har jag beställt skor från ebay en gång och det funkade perfekt! så ja ebay då haha
24 tv-program – Skins, satc, desperate housewives, ugly betty, osv osv (hur många gånger har jag beskrivit detta på min blogg????ca 100)
25 musik –typ allt utom dansband och elektropop 
26 bilmärke – don't no don't care

27 parfym - har dessvärre tröttnat på alla mina många parfymer men innan älskade jag heat och den gröna donna karan

28 café – hmmmm
29 stad – hittils Barcelona och London
30 nagellack – typ rött, kommer inte på något mer nyskapande :(((
31 veckodag – frIdAy
32 fotbollslag – sport är nog det jag intresserar mig för minst här i världen så PASS
33 band- Simon&Garfunkel?
34 låt – EN låt? skojar du ellååråår
35 film – Mean girls.......seriously
36 årstid – sommar, lätttttt
37 djur – katter är mysiga
38 dessert – något chokladigt
39 kycklingspett – något spicy eller friterat, eller ja egentligen är allting kycklingreleterat jättegott
40 underkläder – köpte sköna OCH snygga trosor från carlings igår (first time evah?!?!) så typ dem

41 saft – jordgubb

42 bär – hallon. tycker att jordgubbar är lite överskattat, även om det är helt fantastiskt gott såklart
43 restaurang – Tusen&två är så jävla gott alltså

44 ägg-maträtt – haha, alltså, inget äggätare direkt+gillar inte gulan... ägg med bacon maybemaybe??
45 grönsak – paprika <333
36 frukt – avocado (om det räknas som en frukt?) och apelsin tror jag, svårt det där
47 ost – fetaost och brieost omgggg. dock var det här ett riktigt svårt val med tanke på att jag är ostfantast numero uno
48 workout – hah
49 på julbordet – mormors potatisgratäng, är fan priviligerad som far ta del av den och inte classic Jansson frestelse hehe
50 färdmedel – flyg brukar alltid vara mysigt den första timmen. och att cykla är nice på sommaren, korta avstånd :):):)
51 språk – franska är vackert
52 kroppsprodukt – body butter från the body shop, fast  är riktigt lost i kroppsproduktsvärlden
53 chips/snacks – lättsaltade eller vinägerchips 
54 sallad – beror på vad jag är sugen på????? men helst med fetaost och pesto
55 mobilmärke – iphone....fast har ingen haha
56 halstablett – någon med lakrits
57 musikvideo – hmm denna gillar jag haha

 

58 på mcdonalds meny – lilla menyn eller mcfeast. mmmmm
59 tuggummi – såna riktigt fresh classic lakrits, vet ej vilket märke dock
60 plagg i garderoben – min mönstrade kofta probably
61 tårta – kladdtårta. mormors då of course
62 talkshow – alltså svårt det där, tittar knappt på talk shows.. tyra bank show?
63 tecknad serie – simpsons
64 sås/dressing – vitlök (riktigt krämig då), bearnaise och tsatsiki 
65 krog/disco – helt ärligt känner jag inte så starkt till något ställe än. babel?
66 bulle/kaka –kladdkaka och lussebullar
67 inredningsbutik – IKEA OF COURSE
68 dokusåpa –   har ingen favo sorry, men gillade paris hiltons new bff eller vad det hette hehe
69 disneyfilm – åh har så många <3 eller ja, jag hade i alla fall.... lilla sjöjungfrun, askungen, etc etc
70 träd – ekar är ju fina
71 kroppsdel man –armar
72 kroppsdel kvinna – midja 
73 pålägg – brie, avocado och tomat (dock inte kombinerat!)
74 väder – högsommar
75 glasstopping – choklad eller nötcréme
76 citat 
77 skådespelerska – Paris Hilton :-)
78 skådespelare –  Leonardo Dicaprio<3

79 instrument – piano. önskar dock att jag kunde spela gitarr också

80 blomma – haha, vet inte, men när jag var liten hade jag en thing för pioner av någon anledning 
81 musikal/teaterpjäs – älskade mamma när jag såg den i stockholm när jag var 10 (OBS INTE FILMEN)
82 flicknamn – pass
83 pojknamn – pass igen. associerar alla namn med någon så svårt att säga ya know

84 sällskapsspel – kort
85 tid på dygnet – beror på. 23 på helgen kanske och 21 på vardagen? lol
86 doft – kanelbullar
87 tv-kanal – tittar knappt på tv så svarar netflix
88 soppa – potatissoppa <333
89 av astrid lindgren –madicken!! och pippi, men vem älskar inte pippi
90 nöjespark – liseberg obviously
91 glass – fan vad svårt, något med choklad tror jag

92 släkting – <3 alla <3  skoja
93 reklam – kan inte komma på någon reklam som jag genuint tycker om
94 hemsida – tumblr
95 stilikon – har ingen sådär, diverse fashionistas på tumblr typ

96 sport – shopping ;D 
97 modell – kan inte det här med modeller precis
98 programledare – -
99 pizza - tar typ alltid cappricosa men egentligen är den ganska tråkig. gorgonzolapizza är jääävligt gott
100 väska -  tygpåsar

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0