kolla jag är shopping gal

har köpt gosigaste jackan med lite pimpig touch men tycker om den ändå
 och en glittrig topp som jag känner mig party i men dock är tveksam till att behålla av följande anledningar:
 
1. hur ska jag matcha den??? vill inte ha mina dr.denim till så vad ska jag då ha? (alla fashionistas därute ge tips plz)
 
2. känner mig liteee för naked i den, så kommer jag känna mig bekväm i den kan man fråga sig?????? 
 
JA svårt det där alltså, är veryvery confused right now. Så ja........
 
Har också köpt en icke djurtestad ansiktsmask för 119 kr (eh?) för att min hy är helt crazy och inte vill som jag villl. Ska inviga den nu tror jag. hej hopp
 

Kommentarer
Postat av: din bästa person

Varför vill du inte ha dr. denim till???? fan vad snygg btw!!!!

2013-12-04 @ 12:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0