(: :) :)


 Vad ska man göra för att få dig irriterad?
-   är ganska lättirriterad med tanke på antalet idioter i världen, men för att irritera mig måste man väl vara dum i huvudet helt enkelt lol.
Har du några komplex?
- ja, tycker inte om min kropp.
Vad är du nöjd med, när det gäller dig själv?
- mina ögonfransar och min ögonfärg probably.
Skulle du kunna plastikoperera dig?
- vet inte riktigt, kan inte svara tvärt nej i alla fall.
Hur länge har du varit olyckligt kär som längst?
- vet inte. 
När kysste du någon senast?
- för två veckor sen tror jag men han kvävde mig med tungan så jag flydde lol.
Vilken låt går på repeat hos dig?
- Born to die och Ride, trodde aldrig jag skulle börja lyssna på Lana Del Ray, men tydligen... crazy!!!
Vilket är ditt favoritämne i skolan, just nu?
- har inget favoritämne nuförtiden. lite sorgligt faktiskt, önskar med hela mitt hjärta att jag kände en passion för skolan.
Vilken ämne gillar du minst?
- matte.
Vilken färg har dina naglar just nu?
- svarta med glitter. ovanligt satsiga men det var för jag höll på att dö av uttråkning igår. öeh hatar uttrycket "dö av uttråkning" förrresten. usch och fy, förlåt kära bloggläsare.
Vem är din kändiscrush?
- fantastiska Håkan, såklart. och Leo babe, love of my life. självklart också han som spelar Freddie i Skins, lockiga modellen som jag inte kan namnet på och han vars karaktär flyttade i Misfits åh <3 <3 <3 



Favorittid på dagen?
- 22 kanske? 
Har du blivit jagad utav polisen?
- hade varit lite ball om jag hade överraskat alla och svarat ja, men nej, det har jag inte. hittar inte min inre gangster :-(
Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu?
- nej, inte vad jag vet...
Brukar du komma i tid?
- haha nej, men jobbar på det (skoja vill ej jobba på det lol).
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
- INGEN?:( :( :(
Vad faller du för hos det andra könet?
-  hmm, attraheras nog ofta av folk med  juicy lips, snygg klädstil, lockigt hår, afro, mörk hy och fina tänder.
eller alltså, så himla svårt att generalisera, vet inte riktigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0