Den här veckan har jag

 
tagit bilder påväg till Tallinn och fått fin lugg pga air condition 

myst på cafépub

köpt jättestora burgare eftersom portionerna man fick av estländarna var size xs

haft den flummigaste bussresan i mitt liv på spybussdeluxe lol
 
hittat finaste jackan och posat lite i provrummet
njutit av Vapiano för första gången
 

tittat på Snövit i marsipan
turistat loss

tagit halvstela hejdå-bilder med min estonian
köpt världens glittrigaste leggings

gjort lite för många pussmunnar
 
turistat lite till
druckit skitgoda (och billiga!) drinkar

köpt limegröna shorts och gjort en pinsam pose i hopp om ett mer juicy ass lol
tagit feta egopics yä

gullat lite 
 
haft det ball med mig själv i planet påväg hem 
 
Satsigaste och längsta inlägget som någonsin gjorts på min blogg tror jag!!! Sick.
 
hahhahaha skrev längaste först riktigt mycket lol
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0