kattselfies och barbies osv

Tjo. Borde plugga istället, är ju universitetsbrud these days, men HAA NÄ I DON'T. Surprise? Tänk inte det va. Lollllll. Föredrar att göra sånt här istället:

Ta kattselfies. Dock är det ju omöjligt att få till en bra bild pga att katten är ganska ovillig att posa/sitta still. Så att mmmhm detta var det bästa jag fick till
Titta på skor. Älskar dessa sååå mycket. Kan ju ba drömma men alltså ja, luv luv luv them
 
 
 
Önska att jag hade dessa outfits/såg ut som dessa girls
:-(
Titta på den här bilden och skratta
 
+fantisera om att få äta den här maten <333
 
För övrigt så reser jag med Emma till London på fredag!!!!!! OMGGGGG är så taggad.
 
Nu ska jag göra fler onödiga saker tills jag får panne och inser att OJ jag måste ju faktiskt plugga annars kommer det sluta illa. Eh. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0