fuck you rasistiska tant och fuck you alla rasister

 

Åh, måste bara skriva av min frustration. En av de mest provocerande tanterna jag mött i mitt liv besökte nyss mormor och morfar och HERREGUD vilken äcklig människa. Till en början verkade hon hur skön som helst, en ganska mysig tant helt enkelt, men när vi av någon anledning kom in på temat invandring ändrades min bild av henne drastiskt.... Klassiska SD-argument som "många fler invandrare är kriminella", ""invandrarna tar våra ungdomars jobb", "muslimer har hemsk kvinnosyn" osvosv kom ut från hennes mun och naturligtvis kände jag att jag var tvungen att besvara dessa. Som respons fick jag höra att jag var 18 år, utan livserfarenhet och kunskap om samhället och inte skulle uttala mig om saker som jag inte visste något om. Hahhahahahh alltså förstår ni så mycket jag ville skrika HÅLL KÄFTEN IDIOT, du har levt i 80 jävla år och har ändå inte lyckats utveckla en human människosyn????? Lyckades dock behärska mig och spenderade resten av fikastunden med blicken riktad ner i mobilen. Ångrar mig såklart nu och önskar att jag hade gjort en mindblowing comeback, men hon verkade se saker så otroligt svart och vitt att det kändes som en omöjlig uppgift att lyckas få henne att betrakta saken ur ett nytt perspektiv.
 
Mormor berättade efteråt att den här tanten trodde att Sverige skulle islamiseras och röstade på Skånepartiet. Förvånande? Nja, inte direkt. ÅÅÅÅÅÅH blir så trött på trångsynta tragiska jävla rasistiska, antifeministiska, antihbt åsikter. Snälla förstå hur oerhört pinsamma, inhumana och trångsynta ni är en gång för alla, hur kan det vara så svårt? 
 
P.S. Självklart var hon inte sen med att förklara att hon inte alls var rasist utan bara tyckte att politiken var fel. Hahhahaah jaja alltså få lite självinsikt plz
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0