qol

 
Så jaha, nu har min studentmössa anlänt och måste säga att den kan varit den fulaste mössan jag sett. Fast inte fulare än denna:
 
 
Alltså skulle ju faktiskt vara värre att tvingas ha på sig den här hahahha
 
 
:(:(:( eller denna :(:(:(
 
För övrigt drömmer jag om skaterboys och om dagen då gymnasiearbetet är över. Dessvärre känns båda väldigt långt borta. Jag skulle plugga idag men har åstadkommit noll, zero, pas. Ha. ha. Lol. Underbart!!!!
 
Nä för faaaaan nu ska jag PULL MY SELF TOGETHER och plugga lite, åtminstone lite. Mitt tidsperspektiv är ju nästintill obefintligt så antar att jag har fel när jag tänker att jag kommer hinna göra klart det imorgon lol. Godnatttttttttt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0