blä försvinn

Promenerar längst Malmös gator med Beyonce i öronen och känner mig som en queen för en stund. Sen kommer dem. Alltid är det så. De där cyniska tankarna smyger fram och sprider mörker och mörket vill inte försvinna. Oj förlåt nu kan du inte vara lycklig längre, säger dem. Nu kommer vi, utan att egentligen ha någon anledning till att komma och samtidigt ha alla anledningar i världen. Hur hänger det ens ihop? Önskar att det inte var såhär, önskar att jag kunde eliminera alla negativa tankegångar, önskar att jag kunde tänka blä försvinn äckliga tankar så försvann dem. Bara sådär. Önskar att jag kunde värdera de lyckliga ögonblicken mer än vad jag gör, önskar att jag kunde försköna allting mer än vad jag gör och önskar framförallt att försköningen kunde vara förevigt. Om inte livet ska vara bra kan väl i alla fall försköningen av det vara bestående. Fuck you dåliga livsinställning fuck you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0